Thursday, May 10, 2012

Kata Penghantar



...agak lama masa yang saya ambil, untuk membuat keputusan, bagi mewujudkan laman blog dan seterusnya berkongsi ilmu dan tauladan yang saya kutip disepanjang kehidupan..dengan ruang waktu yang terhad, saya akan menyampaikan bicara dalam bentuk tazkirah..

Kalau tidak keberatan untuk membaca,.. saya juga akan selitkan kisah kehidupan saya yang penuh dengan warna-warni buat bacaan dan juga hiburan semua...

Untuk pengetahuan umum, saya suka menulis dan saya suka berkarya, minat saya memang cenderung kearah sastera dan kadang2 saya bimbang tulisan saya tidak difahami oleh pembaca,.. maka disini seboleh-bolehnya saya akan menggunakan bahasa mudah, untuk tujuan pemahaman.

yang baik daripada Allah, yang kurang itu diri saya sendiri,..
semoga Blog ini memberi kesegaran bacaan kepada semua...
Selamat Membaca....

No comments: